Godt ophold
Sød og fin oplevelse.
Dejlig med rigtig god almindelig kromand.
Hanne - Ballerup
hyggelig betjening og dejlige måltider
Hyggelig betjening og dejlige måltider
Anni - Rudersdal
Et Hotel med dejlig atmosfærre.
Rigtig dejligt ophold, har flere gange besøgt Bechs Hotel, kommer igen næste år.
Lissi - Slagelse