ANMELDELSER AF Bechs Hotel
  189 anmeldelser
Godt ophold  
Sød og fin oplevelse. Dejlig med rigtig god almindelig kromand.
Hanne - Ballerup
hyggelig betjening og dejlige måltider 

Hyggelig betjening og dejlige måltider

Anni - Rudersdal
Et Hotel med dejlig atmosfærre. 
Rigtig dejligt ophold, har flere gange besøgt Bechs Hotel, kommer igen næste år.
Lissi - Slagelse